18 Temmuz 2012 Çarşamba

Kız çocuk elbise

Bu elbise büyük kızıma diktiğim bir elbiseydi. Şu postumda bahsettiğim büyük kızımdan kalan ikinci elbise.

Pratik kalıpsız bir model, o yüzden şifon arkası fazla kumaş ortada a pile. (plikaşe)
Elbise penye, üstü ise küçük kızkardeşimin diktiği takımın eteğinin şifonundan kalma  bir parçaydı...(10 sene olmuştur o yüzden kızkardeşimin takımının resmi yok.)




Şapka da büyük kızımdan kalma.. Detaylı yapılış çizim ve resimlerini yayınlayacağım. Tabi şapkayla takım o zaman diktiğim çantalarıyla.

 Overlok makinem olmadığından ve eski makinem de penye dikmediğinden şifon kenarlarına elde sürfile ve iğne oyası ile kıvırmıştım. Kol ve yaka kenarlarına temiz olsun açılma yapmasın diyerek katlamalı lastik geçirmiştim. Elimdeki küçük bir organzeyi fiyonk yaptım ön giyerken açılma yaptığı için iki şifon kenarını tutturmuştum.




Elbise altına elimde bulunan küçük çiçekleri ütü ile tutturmuştum. Küçük kızıma gelesiye birazı düşmüş. Alt etek pembe dantel.


 Alttaki resim geçen sene üç yaşındaki kızımın resimleri. Geçen sene elbise diz altındayken şimdi üstte elbise dizlerde...Klasik pozu resim çekerken kol kaldırılıyor...

2 yorum:

  1. En kolayı ve eğlencelisi çocuk elbiseleri dikmek.Hemen kes dik:))MaşaAllah cimcimeye nasılda hızlı büyüyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten belkide ben kızlarıma bu kadar çok şey dikerken pratikleştim.
      O kadar yayınlanacak elbiseler, etekleri, pantalonları,trenc ceket şapka çantaları vs vs varki kendime dikdiklerimi yayınlayacak zamanım kalmıyor...

      Sil